About Us



Καλώς ήρθατε στο Art & Stardust!




Photo by: George Samartzis





Γεωργία

Είμαι επαγγελματίας Makeup Artist και από το 2013 εντάχθηκα στον κόσμο του Blogging. Μετά από πολλά μαθήματα και σεμινάρια, το βασικό μου χόμπι είναι η φωτογραφία. Το όνειρο μου είναι να δημιουργήσω το δικό μου φωτογραφικό στούντιο. Μου αρέσουν επίσης οι κατασκευές και έχω παρακολουθήσει σεμινάρια κατασκευής κοσμημάτων, ψηφιδωτού, χειροποίητων καλλυντικών, κρεμών και σαπουνιών, και ζωγραφικής. Έχω παρευρεθεί σε πολλά κοινωνικά events κατά καιρούς όπως τα εγκαίνια του 3INA και στην Κοπή Πίτας στο Hard Rock Cafe Greece μαζί με άλλες Ελληνίδες Βloggers. Έχω συνεργαστεί με την Maxfactor, την Rimmel London, την Givenchy, την Sensai και πολλές ακόμα επώνυμες εταιρίες καλλυντικών, καθώς επίσης και με το κανάλι C4RE στο Youtube, την Luna Couture φυσικά, και την NIKON. Ακόμα ένα πάθος μου είναι τα βιβλία. Κυρίως τα ιστορικά αλλά επίσης τα ποιοτικά βιβλία φαντασίας, μυστηρίου και αισθηματικά. Τα αγαπώ πολύ και διαβάζω όσα περισσότερα μπορώ.













Photo by: Aikaterine Koukis

Κατερίνα

Είμαι επαγγελματίας Digital Artist από το 2012 και Fashion Designer από το 2019. Είμαι καινούργια στον κόσμο του blogging. Από το 2017 είμαι πλέον επίσημα συγγραφέας. Γράφω από τα 14 μου αλλά ξεκίνησα να γράφω επίσημα το πρώτο μου μυθιστόρημα πριν 5 χρόνια. Ειδικεύομαι στην φαντασία, δράση και μυστήριο. Είμαι αυτοδίδακτη και τελειομανής. Λατρεύω την μουσική και έχω γράψει ερασιτεχνικά εκατοντάδες στοίχους. Έχω πάθος με την επική μουσική και εμπνέει την δουλειά μου. Αγαπώ την ζωγραφική και κυριολεκτικά γεννήθηκα με αυτό το ταλέντο. Τα τελευταία χρόνια ανακάλυψα το ταλέντο μου στις κατασκευές όλων των ειδών, στην ραπτική και στο πλέξιμο. Τα τελευταία 2 χρόνια έχω ασχοληθεί περισσότερο με το σχέδιο μόδας και την υψηλή ραπτική. Έχω σαν χόμπι την φωτογραφία και λατρεύω ιδιαίτερα τις macro και τις δημιουργικές φωτογραφίες. Αγαπώ πολύ τις εγκυκλοπαίδειες και την βιολογία και ξοδεύω κάμποσες ώρες κάνοντας έρευνα στο διαδίκτυο. Από το 2021, είμαι co-founder του Youtube καναλιού C4RE και της ιστοσελίδας Coupons4Real.org . Η σταδιοδρομία μου συνεχίζει ξεκινόντας πλέον και επίσημα το brand Luna Couture™.


0 Σχόλια