Nightfall: Η εμπειρία μας

Γεια σας!

Σήμερα έχουμε κάτι ξεχωριστό στο Art & Stardust! Σε αυτό το άρθρο θα μοιραστούμε μαζί σας την εμπειρία μας από την πρώτη μας επαγγελματική φωτογράφιση.


Η θεματολογία αυτής της φωτογράφισης ήταν η προώθηση της σειράς βιβλίων "Κληρονομιά του Απόκοσμου" (Otherworld Legacy) και συγκεκριμένα του πρώτου βιβλίου της σειράς με τίτλο "Νύχτα" (Nightfall).



....




Η εμπειρία μας



Κατερίνα:
         
            "Αν μπορούσα να χαρακτηρίσω την εμπειρία μου με 2 μόνο λέξεις θα την χαρακτήριζα ως "Απόλυτη επικότητα". Ήταν μία πρωτόγνωρη εμπειρία καθώς ήταν η πρώτη φορά που κάναμε κάτι τόσο σημαντικό και μεγάλο. Δεν θα κρύψω πώς ήμουν πολύ αγχωμένη. Αν θα έφτανε ο χρόνος, πώς θα στήναμε το όλο σκηνικό, πώς θα έβγαινε το τελικό αποτέλεσμα καθώς πλέον πρέπει να έχετε καταλάβει ότι είμαι τελειομανής. Πριν όμως σας πω τα υπόλοιπα θέλω να σας πω πώς ξεκίνησε όλο αυτό με την φωτογράφιση.
            Το καλοκαίρι του 2019 μου ήρθε η ιδέα, για το περσινό Halloween αντί να μασκαρευτώ με κάτι συνηθισμένο, να κάνω κάτι διαφορετικό, κάτι που θα με έκανε χαρούμενη και θα με έκανε να νιώσω όμορφα καθώς ακόμα ανάρρωνα από μία άσχημη περίοδο της ζωής μου. Ήθελα να κάνω κάτι που θα μου έδινε αυτό το "boost" που λέμε ώστε να πραγματοποιήσω τα όνειρά μου. Έτσι αποφάσισα για το Halloween να φτιάξω κάποια μικροαξεσουάρ ας το πούμε από μία χαρακτήρα του βιβλίου μου και από άλλη μία για τις Απόκριες του '20. Είχα ως στόχο την Ριάννα ως πρώτο και έπειτα την Λουνάρια (η οποία θα είναι όντως μέρος της επόμενης φωτογράφισης). Ξεκίνησα λοιπόν με το σκεπτικό ότι θα έφτιαχνα κάποια αξεσουάρ για την Ριάννα ίσα ίσα για ένα πορτρέτο. Σκεφτόμουν να έπαιρνα λίγο ύφασμα ίσα να έφτιαχνα το μπούστο του φορέματος. Και έπειτα άρχισα να ονειρεύομαι. Τι όμορφα που θα ήταν να έβγαινα (από το δωμάτιο που ντύθηκα) φορώντας ολόκληρο το φόρεμα. Και ποια κοπέλα δεν θα ονειρευόταν κάτι τόσο πριγκιπικό; Αλλά με κρατούσε πίσω ο οικονομικός φόβος. Από θέμα τεχνικού κομματιού ήξερα ότι μπορούσα να τα καταφέρω (λόγο τελειομανίας) αλλά δεν ήξερα αν θα τα κατάφερνα από οικονομικής πλευράς καθώς κάτι τέτοιο είναι εξαιρετικά ακριβό. Μέχρι που το πήρα απόφαση ότι θα έκανα πράξη την "εικόνα" που είδα στο μυαλό μου. Δούλεψα, κατάφερα σιγά σιγά, κομμάτι κομμάτι και έφτιαξα το ονειρεμένο μου φόρεμα. Ότι ήταν πολύ ακριβό πήρα υλικά και τα έφτιαξα μόνη μου, όπως τις δαντέλες. Το πιο ακριβό και δύσκολο κομμάτι ήταν τα υφάσματα αλλά δεν άφησα τίποτα να με πτοήσει. Μπορεί να έλιωσα σε μια καρέκλα να ψάχνω για τα πιο οικονομικά υλικά, για tutorials, και έπειτα για να φτιάξω επιτέλους το φόρεμα αλλά δεν το μετάνιωσα ούτε στιγμή. Επιτέλους πραγματοποιούσα ένα από τα όνειρά μου. Και το απλό πορτρέτο πήρε τεράστιες διαστάσεις σε κάτι πλέον επαγγελματικό και ταυτόχρονα προσωπικό αφού πραγματικά αγαπώ αυτά τα βιβλία. Και φέτος, ακριβώς έναν χρόνο από όταν ξεκίνησα, πραγματοποιήθηκε το όνειρό μου. Βγήκα από τον συγκεκριμένο χώρο φορώντας το φόρεμα. Τα συναισθήματα πολλά! Χαρά, ανακούφιση, ηρεμία, άγχος φυσικά για την συνέχεια καθώς ακολουθούσε η φωτογράφιση και πάνω από όλα υπερηφάνεια. Ένιωσα περήφανη για τον εαυτό μου που πάλεψα και τα κατάφερα, και χαμογέλασα και μέσα μου και απ' έξω για πρώτη φορά μετά από χρόνια.
               Όσο κάναμε τα μακιγιάζ της φωτογράφισης ένιωθα, όπως πολύ συχνά λέω, επικά! Ένοιωθα ότι κάναμε κάτι μεγάλο, ένα μεγάλο βήμα στο να πάμε την καριέρα μας ένα βήμα παραπέρα από τα Ελληνικά standards που μας βαστάνε πίσω. Γελάσαμε πάρα πολύ, μέχρι δακρύων πολλές φορές και φοβόμουν μην ξεβάψουν τα μακιγιάζ αν και ήταν αδιάβροχα οπότε δεν είχαμε τέτοιο θέμα, και τα bloopers...άπειρα! Θα τα μοιραστούμε μαζί σας στο τέλος του προγράμματος.
               Κατά την διάρκεια της φωτογράφισης, εκτός από τα photobombs είχαμε και κάποια μικρά τεχνικά προβλήματα όπως ένα αξεσουάρ που ξέχασα να φορέσω και μια αλυσίδα που έφυγε από το φόρεμά μου και δεν είχα τον χρόνο για να την φτιάξω αλλά δεν θα το δείτε στις φωτογραφίες αφού θα το "διορθώσω" φυσικά αλλά ναι, υπήρχαν και αυτά. Τίποτα δεν είναι εύκολο αλλά όπως λέω και στα βιβλία, τίποτα δεν είναι και υπερβολικά δύσκολο. Πάντα υπάρχουν παραθυράκια. Ήταν η πρώτη φορά που κάναμε κάτι τόσο δύσκολο και τα τεχνικά προβλήματα ήταν αναμενόμενα αλλά και πάλι ευχαριστηθήκαμε κάθε λεπτό.
               Τέλος, εξοντωμένες πλέον από όλη την ημέρα, τραβήξαμε μία από τις πιο όμορφες φωτογραφίες και φυσικά δεν θα μπορούσε να λείπει και μία φώτο blooper την οποία θα δείτε μαζί με τα βίντεο στο τέλος.
               Συνολικά ήταν ότι καλύτερο μας έχει συμβεί ως τώρα και ανυπομονούμε για τις υπόλοιπες φωτογραφίσεις."





Γεωργία:

               "Όπως κάθε φορά που αναλαμβάνω μια φωτογράφιση, στην αρχή είμαι απόμακρη, ίσως και λίγο ψυχρή, κάτι σαν απλός θεατής. Ακούω τι ζητάει ο άνθρωπος που θα συνεργαστώ, βλέπω τα σχέδια του για το έργο και διαβάζω οτιδήποτε μου φανεί χρήσιμο για την προετοιμασία της δουλειάς που έχω κλείσει. Σε αυτή τη φωτογράφιση όμως τα πράγματα ήταν λίγο πιο εύκολα γιατί με τη συγγραφέα γνωριζόμαστε περισσότερο από το blog που λειτουργούμε μαζί και το επαγγελματικό στοιχείο που μας ένωσε, γιατί είχα όλες τις πληροφορίες έτοιμες, για να καταλάβω ακριβώς τι ζητούσε για αυτή τη φωτογράφιση.
                 Ο μεγαλύτερος μου φόβος στη δουλειά αυτή ήταν η τελειομανία της συγγραφέwς και οι απαιτήσεις της, αλλά και αν μας έφτανε ο μικρός εξοπλισμός που είχαμε, αφού ήταν η πρώτη μας φωτογράφιση και δεν ξέραμε και οι δυο πώς θα λειτουργούσε όλο αυτό και τι θα χρειαζόμασταν ακριβώς. Όλα αυτά όμως πέρασαν γρήγορα αφού έγινε το πρώτο κλικ στην κάμερα και είδαμε δειλά-δειλά το αποτέλεσμα σε μερικές φωτογραφίες.
                  Η μέρα της φωτογράφισης έφτασε! Μεγάλη αγωνία! Τα πάντα μπήκαν στην θέση τους, η κάμερα με το τρίποδο, τα φώτα, τα σκηνικά, κάναμε το μακιγιάζ και φορέσαμε τα ρούχα που θα χρειαζόμασταν για το σετ. 
                 Βλέποντας τον τρόπο που δουλέψαμε η συνεργασία μας πήγε καλά και ανυπομονούμε για την επόμενη φορά, όσο και αν βρήκαμε μερικές δυσκολίες.
                 Λόγο των προβλημάτων (μετακίνηση, μεταφορά εξοπλισμού, οικονομικά προβλήματα κ.α.) του 2020 δεν είχαμε αρκετά άτομα για βοήθεια, οπότε φωτογραφήθηκα και εγώ. Εκτός από το μακιγιάζ και τη φωτογραφία, χρειάστηκε να γίνω και εγώ μια ηρωίδα του βιβλίου, το οποίο με έκανε να λατρέψω το έργο αυτό και να γίνω η πιο φανατική θαυμάστρια του!
                 Φυσικά δεν έλειψαν τα μικρά λαθάκια, αλλά και τα αστεία, τα οποία μας βοήθησαν να χαλαρώσουμε σε μια τόσο έντονη μέρα.
                 Τέλος, σύντομα θα δείτε το αποτέλεσμα της φωτογράφισης, μερικά λόγια για την ιστορία των ηρ
ώων και γενικά ένα σπέσιαλ αφιέρωμα!
Πριν ανέβουν όλα τα παραπάνω στο blog μας, πολλά στοιχεία θα βρείτε και στα προφίλ μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media). Ανυπομονούμε για το αποτέλεσμα και ετοιμαζόμαστε ήδη για το επόμενο σετ!"

----


Ελπίζουμε να σας άρεσε αυτό το άρθρο! Θα χαρούμε πολύ να διαβάσουμε τα σχόλιά σας και να συζητήσουμε τυχόν ερωτήσεις που μπορεί να έχετε!


Ευχαριστούμε πολύ για την στήριξή σας!


----


Υ.Γ: Τα δικαιώματα των κειμένων και κάποιες από τις εικόνες καλύπτονται νομικά! Αν χρειάζεστε κάποιο απόσπασμα από ένα άρθρο, επικοινωνήστε μαζί μας με ένα προσωπικό μήνυμα!



Copyrights: Katerina Kouki & Georgia Tzortzatou, Art & Stardust 2020

0 Σχόλια