My Top 5 apps!

Γεια σας,

είμαι η Γεωργία και σε αυτό το άρθρο θα σας μιλήσω για τις 5 αγαπημένες μου εφαρμογές που έχω στο κινητό και χρησιμοποιώ συχνά. Δεν θα σας αναφέρω τα κλασικά κοινωνικά δίκτυα που έχουν μπει στην ζωή μας, αλλά θα μιλήσουμε για 5 παραπάνω που με βοηθούν είτε στα 
blogs μου, είτε να περνάω τον ελεύθερο χρόνο μου είτε να έχω έτοιμες κάποιες λίστες και υπενθυμίσεις

.Η πρώτη εφαρμογή που χρησιμοποιώ συχνά είναι το Bloglovin. Στην εφαρμογή αυτή έχω προφίλ ως blogger και όταν ανεβάζω κάποιο άρθρο περνάει εκεί για να μπορούν να το δουν και άλλα μέλη απο όλο τον κόσμο. Επιπλέον, είναι αγαπημένη μου, γιατί απο τα άρθρα που ανεβαίνουν μπορώ να δω τον τρόπο ζωής σε άλλες χώρες, να πάρω ιδέες για μελλοντικά άρθρα και να μάθω πάρα πολλά πράγματα απο τις θεματικές ενότητες που έχει. Μπορείτε να δείτε συνταγές, μικρές ιστορίες, κόλπα χρήσιμα σε πολλά πράγματα στην καθημερινότητα μας, πολλά άρθρα για ομορφιά και μακιγιάζ και γενικά ότι σας ταιριάζει και ότι θέλετε να δείτε. Όταν ανοίγω αυτή την εφαρμογή κάθομαι αρκετή ώρα και πολλές φορές κρατάω σημειώσεις.

Η δεύτερη εφαρμογή που χρησιμοποιώ συχνά είναι το Duolingo. Στην εφαρμογή αυτή σας δίνετε η ευκαιρία να μάθετε ή να κάνετε εξάσκηση σε μια ξένη γλώσσα. Στο κινητό μου δεν έχω παιχνίδια, γιατί μου αρέσει να κάνω πράγματα για ψυχαγωγία, να διαβάζω και να μαθαίνω κάθε μέρα και κάτι καινούργιο. Αν σας αρέσουν οι ξένες γλώσσες είναι μια χαλαρή, απλή εφαρμογή για να περάσετε την ώρα σας μαθαίνοντας κάτι καινούργιο.
Η τρίτη εφαρμογή έγινε αγαπημένη μου πρόσφατα και είναι το 
Goodreads. Όλα αυτά τα χρόνια που διαβάζω βιβλία, έγραφα για αυτά που είχα τελειώσει σε ένα τετράδιο με μια μικρή κριτική. Τώρα με την εφαρμογή αυτή τα έχω σε λίστα, με την κριτική τους και ταυτόχρονα βρίσκω και άλλα που θέλω να διαβάσω και τα αποθηκεύω και αυτά. Επιπλέον, μπορώ να προσθέσω στους "φίλους" μου και άλλα μέλη, εκδοτικούς οίκους και συγγραφείς, ώστε να ενημερώνομαι γρήγορα για κάποιο καινούργιο βιβλίο.
 

Η τέταρτη εφαρμογή που μου αρέσει είναι το TV Time. Αν σας αρέσουν οι ξένες σειρές και οι ταινίες είναι μια πολύ χρήσιμη εφαρμογή ώστε να μην χάνετε κανένα επεισόδιο ή να μην ξεχνάτε που έχετε μείνει στη σειρά που παρακολουθείτε και ταυτόχρονα να αποθηκεύετε σε λίστα τις ταινίες που έχετε δει. Στην εφαρμογή αυτή μπορείτε να προσθέσετε νέους φίλους, να φτιάξετε εικόνες (
memes) με τους χαρακτήρες των σειρών και να μιλήσετε σε σχόλια με άλλα μέλη ή να γράψετε την κριτική σας. Επιπλέον, η εφαρμογή σας επιβραβεύει με κάποια αυτοκόλλητα.

Τέλος, η πέμπτη εφαρμογή που χρησιμοποιώ είναι το Zedge. Με αυτή την εφαρμογή έχω στο κινητό, όποιο τραγούδι θέλω για ήχο κλήσης χωρίς να παραβώ κάποιο νόμο για τα δικαιώματα αφού δεν χρειάζεται να το κατεβάσω. Έχει έτοιμα κομμένα τα τραγούδια στο κατάλληλο σημείο και εσύ απλά το επιλέγεις και το αποθηκεύεις στην εφαρμογή. Επιπλέον, έχει εικόνες και κινούμενες εικόνες για φόντο στο κινητό. Έτσι έχω στο κινητό μου θέματα και ήχους που μου αρέσουν.

Κάποια στιγμή θα ήθελα να βρω μια εφαρμογή για φωτογραφικά κόλπα ή μαθήματα φωτογραφίας ή μια εφαρμογή που να έχει και άλλα μέλη να ασχολούνται με τη φωτογραφία για να 
ανταλλάζουμε ιδέες και εμπειρίες. Για επεξεργασία εικόνας δεν χρησιμοποιώ κάποια εφαρμογή, γιατί τις φτιάχνω στον υπολογιστή.


Ελπίζουμε να σας άρεσε και αυτό το άρθρο!

 Ευχαριστούμε πολύ για τη στήριξή σας!

 


Υ.Γ.: Τα δικαιώματα των κειμένων και κάποιες από τις εικόνες καλύπτονται νομικά! Αν χρειάζεστε κάποιο απόσπασμα από ένα άρθρο, επικοινωνήστε μαζί μας με ένα προσωπικό μήνυμα!


Copyrights: Georgia Tzortzatou, Art & Stardust 2020

0 Σχόλια