Δυο αγαπημένα βότανα!

 Γεια σας,

είμαι η Γεωργία και σε αυτό το άρθρο θα σας μιλήσω για τα δυο αγαπημένα μου βότανα, που χρησιμοποιώ συχνά και τα βάζω και σε συνταγές.


Αρχικά για να παίρνω βότανα και να τα χρησιμοποιώ θέλω να σας ενημερώσω οτι έχω μελετήσει (και μελετάω) αρκετά ώστε να μην μου κάνουν κακό και να προσέχω τις μερίδες που πίνω.

Δυο αγαπημένα βότανα: Βαλεριάνα!
 
Το πρώτο αγαπημένο μου βότανο είναι η βαλεριάνα. Είναι ένα βότανο που με χαλαρώνει πάρα πολύ όταν βρίσκομαι σε ένταση. Όταν δεν μπορώ να κοιμηθώ, πίνω μια μικρή κούπα, ξαπλώνω και σκέφτομαι κάτι όμορφο ώστε να χαλαρώσω τελείως. Με αυτό τον τρόπο κοιμάμαι σωστά ένα πλήρες 8ωρο.
Δεν πίνω πολύ συχνά, παρά μόνο όταν υπάρχει ανάγκη.

Ένα κόλπο με βαλεριάνα που κάνω είναι οτι το βάζω σε λεπτό χαρτομάντιλο και το τοποθετώ για 5 λεπτά κάτω απο τα μάτια και αυτό με βοηθάει να χαλαρώνω τον μυ μετά απο μια κουραστική μέρα στην οθόνη και το διάβασμα.


Δυο αγαπημένα βότανα:Ιβίσκος!

Το δεύτερο αγαπημένο μου βότανο είναι ο ιβίσκος. Αρχικά όταν το έφτιαξα πρώτη φορά λάτρεψα το υπέροχο ροζ-φούξια χρώμα στην κούπα μου. Αυτό το βότανο με βοηθάει στο μεταβολισμό και οτι έχει σχέση με τη διατροφή. Γενικά προσέχω την διατροφή μου και δεν παίρνω χημικά, οπότε ήθελα ένα βότανο να με βοηθήσει να σταθεροποιήσω τις διατροφικές μου συνήθειες και να με βοηθήσει στο έντερο και το στομάχι.

Τέλος, μια συνταγή που κάνω με ιβίσκο είναι με πορτοκάλι και ξυλάκι κανέλας. Αφού βράσω το νερό βάζω μέσα το ξυλάκι κανέλας και το κουτάκι με τον ιβίσκο. Το αφήνω για 10 λεπτά και λίγο πριν να είναι έτοιμο βάζω το πορτοκάλι. Έτσι έχουμε ένα υπέροχο ρόφημα έτοιμο για να το πιούμε.

 

Ελπίζουμε να σας άρεσε και αυτό το άρθρο!

 Ευχαριστούμε πολύ για τη στήριξή σας!

 


Υ.Γ.: Τα δικαιώματα των κειμένων και κάποιες από τις εικόνες καλύπτονται νομικά! Αν χρειάζεστε κάποιο απόσπασμα από ένα άρθρο, επικοινωνήστε μαζί μας με ένα προσωπικό μήνυμα!


Copyrights: Georgia Tzortzatou, Art & Stardust 2021

0 Σχόλια