Ταξιδεύντας: Τα τιπς για τα ταξίδια μας!

 Γεια σας!

Είμαι η Γεωργία και στο άρθρο αυτό θα σας μιλήσω για τα τιπς που χρησιμοποιώ για να φτιάξω τις βαλίτσες μου όταν ταξιδεύω. Είτε είναι μεγάλο ταξίδι είτε μικρό, άρα ένα σακίδιο, πάντα χρησιμοποιώ μερικά κόλπα για να μην ξεχάσω τίποτα και ταυτόχρονα να μην μεταφέρω πολλά κάθε φορά.

Συνήθως επιλέγω κάποιο σακίδιο και λιγότερο βαλίτσα. Αν τύχει όμως, έχω επιλέξει μια μικρή, με ροδάκια, απο σκληρό υλικό, ώστε να μην χαλάσει με την μεταφορά.

Το πρώτο τιπς που ακολουθώ είναι να φτιάχνω μια λίστα με ότι ρούχα θέλω να φορέσω, με τα αξεσουάρ που θέλω να έχω μαζί μου και με τα μικροπράγματα που είναι απαραίτητα σε ένα ταξίδι. 

 

Ταξιδεύοντας: Τα τιπς για τα ταξίδια μας!
Τα τιπς για τα ταξίδια μας!
 

Σε ένα χαρτί που το χωρίζω σε τρια μέρη γράφω αναλυτικά τα σετ με τα ρούχα, τα παπούτσια, τα αξεσουάρ, τα καλλυντικά και προϊόντα περιποίησης και συνεχίζω με την κάμερα, τους φορτιστές, το βιβλίο που διαβάζω εκείνη την εποχή. Επίσης, γράφω ακόμα και τα απαραίτητα που θα έχω στην τσάντα χειρός, όπως τα χαρτιά μου, το πορτοφόλι μου, γυαλιά και ότι άλλο είναι χρήσιμο για να το έχω κοντά μου στην οδήγηση ή στο αεροπλάνο ή στο πλοίο.

Το δεύτερο τιπς είναι πλαστικά ή υφασμάτινα τσαντάκια, για παράδειγμα αυτά που βάζουμε στο πλυντήριο, για κάλτσες και εσώρουχα. Στα πιο μεγάλα τσαντάκια βάζω το  κάθε σετ με ρούχα που έχω σκεφτεί οτι θέλω να φορέσω και στα πιο μικρά χωρίζω εσώρουχα, κάλτσες, αξεσουάρ. Επιπλέον, σε πλαστικές σακούλες ξεχωρίζω τα παπούτσια που θα έχω μαζί μου. Με αυτό το κόλπο τα τοποθετώ όλα μέσα στη βαλίτσα ή το σακίδιο μου, χωρίς να χρειαστεί να μεταφέρω πολλά. Σε κάθε σακίδιο και βαλίτσα τοποθετώ και ένα σκοροκτόνο.

Το τρίτο και τελευταίο τιπς είναι αυτό που με βοηθάει να μεταφέρω λιγότερα πράγματα. Σε κάθε μέρος που πάω ρωτάω πάντα αν έχει πιστολάκι για τα μαλλιά, πετσέτες και σεντόνια (αν είναι σπίτι ή camping μπορεί να χρειαστεί να έχω τα δικά μου), σίδερο και σιδερώστρα και οτι άλλο είναι χρήσιμο που έχει να κάνει με καθαριότητα. Άρα αν υπάρχουν όλα αυτά δεν θα χρειαστεί να έχω τα δικά μου, άρα λιγότερα πράγματα. Επίσης, σε αυτό το τιπς παίζει ρόλο αν θα ταξιδέψω με το αυτοκίνητό ή με κάποιο άλλο μέσο. Συνήθως όταν έχω το αυτοκίνητο μεταφέρω μερικά πράγματα παραπάνω, αρκεί να τα έχω αποθηκεύσει σωστά.

Ελπίζουμε να σας άρεσε και αυτό το άρθρο και να έιναι χρήσιμο!

 Ευχαριστούμε πολύ για τη στήριξή σας! 

🌟Καλό Καλοκαίρι!🌟

 

Υ.Γ.: Τα δικαιώματα των κειμένων και κάποιες από τις εικόνες καλύπτονται νομικά! Αν χρειάζεστε κάποιο απόσπασμα από ένα άρθρο, επικοινωνήστε μαζί μας με ένα προσωπικό μήνυμα!


Copyrights: Georgia Tzortzatou, Art & Stardust

0 Σχόλια