Ταξιδεύοντας: Οι βαλίτσες, τα σακίδια και τα τσαντάκια!

 Γεια σας,

είμαι η Γεωργία και θα σας γράψω για τις βαλίτσες, τα σακίδια και τα τσαντάκια που επιλέγω να έχω μαζί μου ανάλογα το ταξίδι που έχω να κάνω. Το κριτήριο που επιλέγω να τοποθετήσω και να μεταφέρω τα πράγματα μου είναι οι μέρες που θα μείνω στο μέρος που έχω επιλέξει, τι εποχή έχουμε και τι δραστηριότητες έχω να κάνω στην τοποθεσία αυτή, δηλαδή θαλάσσια σπορ, σκι και διάφορες άλλες τέτοιες στιγμές.

Επίσης, κάτι που με προβλημάτιζε πάντα είναι το αεροπλάνο και τα πόσα ml προϊόντων μπορώ να έχω μαζί μου. Αυτή η απορία μου όμως, λύθηκε, αφού έκλεισα το πρώτο μου ταξίδι στο εξωτερικό (με αεροπλάνο) για το φθινόπωρο.

Μονοήμερη και σακίδιο πλάτης

Αρχικά σε μια μονοήμερη στην Ελλάδα, επιλέγω ένα απλό σακίδιο πλάτης, που να χωράει ένα σετ ρούχων, τα προσωπικά αντικείμενα, όπως πορτοφόλι, γυαλιά, κινητό και την φωτογραφική μηχανή. Ανάλογα την εποχή αλλάζουν τα ρούχα που παίρνω μαζί, ίσως προσθέτω ένα σετ κασκόλ, γάντια και σκούφο ή ζακέτα ή μαγιό. Επίσης, το τι θα πάρω μαζί εξαρτάται τι δραστηριότητα έχω κανονίσει στο μέρος που θα πάω, όπως είχε τύχει να πάω για σκι.

Ταξίδι και σακίδιο

Στις δυο με τρεις μέρες ενός ταξιδιού παίρνω ένα πιο μεγάλο σακίδιο πλάτης ή  ένα σακίδιο ταξιδιού. Χωράει σίγουρα τα νεσεσέρ με τα είδη περιποίησης και μακιγιάζ, τα ρούχα και οτι άλλο χρειαστώ στο ταξίδι για τις λίγες μέρες που θα έχει διάρκεια.

Πολλές μέρες ταξίδι και βαλίτσα!

 Για περισσότερες μέρες παίρνω την βαλίτσα μου, με ροδάκια χωράει όλα τα πράγματα που θέλω να έχω μαζί μου, χωρίς να κουβαλάω περισσότερα σακίδια. Ίσως να έχω μαζί την τσάντα μου με πορτοφόλι, γυαλιά και κινητό.

Βέβαια αν έχω το αυτοκίνητο, μπορώ να πάρω μαζί μου λίγα πράγματα παραπάνω, αν και μερικές φορές κάνω υπερβολές με πράγματα που τελικά δεν χρειάζομαι.

Τέλος, για το ταξίδι με το αεροπλάνο παίρνω ένα σακίδιο ανάλογα με τους κανόνες τις εταιρίας που θα ταξιδέψω. Αυτό συνήθως για λίγες μέρες.

Αν είναι για περισσότερες μέρες σίγουρα θα επιλέξω τη βαλίτσα μου με τα ροδάκια και ένα ακόμα σακίδιο.

Δείγματα και νεσεσέρ!

 Τέλος, τα υγρά προϊόντα που θα έχω μαζί μου στο ταξίδι με αεροπλάνο και στο σακίδιο που θα έχω στην καμπίνα πρέπει να είναι το καθένα μέχρι 30ml και να φτάνουν όλα μαζί το 1lt. Δεν είναι κάτι δύσκολο αυτό, αφού πολλοί άνθρωποι έχουν δείγματα απο τα αγαπημένα τους προϊόντα ή τα βάζουν σε ειδικά βαζάκια ταξιδιού.

Ελπίζω να σας φάνηκε χρήσιμο το άρθρο. Τα λέμε σύντομα.

Σας ευχαριστούμε για τη στήριξή σας. Γεια σας!

 

Υ.Γ.: Τα δικαιώματα των κειμένων και κάποιες από τις εικόνες καλύπτονται νομικά! Αν χρειάζεστε κάποιο απόσπασμα από ένα άρθρο, επικοινωνήστε μαζί μας με ένα προσωπικό μήνυμα!

Copyrights: Georgia Tzortzatou, Art & Stardust 2023

0 Σχόλια