Ταξιδεύοντας: Ερμιόνη και Επίδαυρο!

Γεια σας,

είμαι η Γεωργία και παρακάτω θα διαβάσετε για δυο πολύ όμορφα μέρη στον Νομό Αργολίδας στην Πελοπόννησο.

Συνήθως ταξιδεύουμε στην Αρκαδία, γιατί λατρεύουμε τα βουνά και τα χωριά της, αλλά και τα παραθαλάσσια μέρη του άρθρου αυτού, στα οποία πήγαμε ήταν πανέμορφα, ήσυχα, ρομαντικά και για λίγες μέρες μπορούν να γίνουν ένας τόπος χαλάρωσης.

Αργολίδα, Εμριόνη.

Αρχικά πήγαμε στην Ερμιόνη. Την ημέρα που φτάσαμε είχε την Γιορτή Ροδιού. Σε αυτή τη γιορτή είδαμε μικρούς πάγκους, οι οποίοι άνηκαν σε συλλόγους και σχολεία της περιοχής, με ρόδια, λικέρ, χυμό και γλύκα. Είδαμε παραδοσιακούς χορούς και ακούσαμε μουσική μέχρι το απόγευμα.

Ερμιόνη, Γιορτή Ροδιού.

Στο τέρμα του δρόμου απο το λιμάνι έχει τη Χερσόνησο. Ένα καταπράσινο μέρος, μέσα στην θάλασσα. Αυτό το σημείο ήταν το αγαπημένο μας. Είδαμε τα βράχια απο τα οποία βουτά ο κόσμος στην θάλασσα, δέντρα και μικρούς θάμνους και υπέροχη θέα.

Ερμιόνη Σοκάκι

Ένα άλλο όμορφο σημείο ήταν το σοκάκι που περπατήσαμε, πίσω απο το λιμάνι. Ένα πλακόστρωτο μέρος που μοιάζει με νησί, με βουκαμβίλιες και άσπρα σπιτάκια με αυλές. Αξίζει τον χρόνο σας να κάνετε μια βόλτα να το δείτε και όχι μόνο να καθίσετε στα μαγαζιά της περιοχής.

Επίδαυρος
Τέλος, πήγαμε για απογευματινό καφέ και βόλτα στην Επίδαυρο. Ο περισσότερος κόσμος την γνωρίζει για τον αρχαιολογικό χώρο και το θέατρο. Το οποίο ελπίζουμε σύντομα να επισκεφτούμε. Στην βόλτα που κάναμε είδαμε ένα όμορφο και ήσυχο μέρος, με λίγα μαγαζιά για φαγητό και καφέ.

Παγωτό στην Επίδαυρο!
Περπατήσαμε γύρω- γύρω στο μικρό λιμάνι, φάγαμε παγωτό και στο τέλος είδαμε την πανσέληνο να κάνει βουτιά στη θάλασσα και να δίνει ένα γλυκό φως σε όλο το μέρος.

Και τα δυο μέρη ήταν πανέμορφα, για ήσυχες βόλτες και αξίζουν το χρόνο σας να τα επισκεφτείτε, αλλά στο ταξίδι σας προσθέστε και τον αρχαιολογικό χώρο της Επιδαύρου.

Ελπίζουμε να σας άρεσε και αυτό το άρθρο. Τα λέμε σύντομα.

Σας ευχαριστούμε για τη στήριξή σας. Γεια σας!

Υ.Γ.: Τα δικαιώματα των κειμένων και κάποιες από τις εικόνες καλύπτονται νομικά! Αν χρειάζεστε κάποιο απόσπασμα από ένα άρθρο, επικοινωνήστε μαζί μας με ένα προσωπικό μήνυμα!