Ταξιδεύοντας: Καρύταινα!

Γεια σας,

είμαι η Γεωργία και σε αυτό το άρθρο θα σας γράψω για το τελευταίο ταξίδι του 2023!

Είναι Δεκέμβρης, Χριστούγεννα και εμείς ταξιδέψαμε στην Καρύταινα. Ένα μοναδικό και πανέμορφο μέρος, το οποίο είχαμε επισκεφτεί αρκετά χρόνια πριν και είπαμε να πάμε για ακόμα μια φορά.  Ιδανικός προορισμός για όλες τις εποχές του χρόνου, για ταξίδι αρκετών ημερών ή για μονοήμερη εκδρομή.

Αυτή τη φορά κάναμε δυο πεζοπορικές διαδρομές, μια προς τον Αλφειό ποταμό και μια στο χωριό και στο κάστρο.

Βυζαντινό Γεφύρι Αλφειού
Αφού αφήσαμε το αυτοκίνητο στην Καρύταινα ξεκινήσαμε την κατάβαση προς τον Αλφειό και τη Βυζαντινή Γέφυρα του 15ου αιώνα. Είναι μια εύκολη διαδρομή, με καλό χωματόδρομο, ίσιο και με τα απαραίτητα σήματα για την πεζοπορία. Σε πολλά σημεία πάει παράλληλα με το δρόμο,οπότε είστε αρκετά ασφαλείς.  Στο τέλος της πεζοπορικής διαδρομής ο Αλφειός μας έδωσε πολύ όμορφες εικόνες και μας έκανε να ξεκουραστούμε, να αδειάσει το μυαλό μας και να απολαύσουμε το μέρος. Στη βάση της παλιάς γέφυρας έχει μια μικρή εκκλησία, απο πέτρα. Για να κατεβείτε σε αυτό το μέρος χρειάζεται προσοχή, γιατί οι πέτρες είναι απότομες. Είναι το πρώτο αγαπημένο μας σημείο της εκδρομής.
'Αλογο στο μονοπάτι

Αφού φύγαμε απο αυτό το σημείο ακολουθήσαμε ένα άλλο μονοπάτι, το οποίο δεν άξιζε τον χρόνο που του δώσαμε, εκτός απο τα άλογα που συναντήσαμε. Ειδικά το ένα άλογο ήρθε κοντά, κάθισε να μας ακούσει που του μιλούσαμε και να το χαϊδέψουμε. Αυτό είναι το δεύτερο αγαπημένο μας κομμάτι σε αυτή την εκδρομή.

Φράγκικο Κάστρο Καρύταινας!

Μετά απο αυτό ξεκινήσαμε για την επιστροφή στην Καρύταινα. Περάσαμε απο τα πέτρινα, πανέμορφα σπίτια του χωριού, τα μικρά σοκάκια και συνεχίσαμε να ανεβαίνουμε προς το φράγκικο κάστρο, το οποίο βρήκαμε κλειστό, λόγο έργων συντήρησης (ελπίζουμε την επόμενη φορά να το βρούμε ανοιχτό). Μέχρι εκεί που φτάσαμε όμως είδαμε την μαγική θέα προς την Καρύταινα, τον κάμπο και τα βουνά γύρω- γύρω.

Και αρχίζουμε τον δρόμο της επιστροφής προς τις παραδοσιακές ταβέρνες, καφέ και μικρά καταστήματα.

Ταβέρνα το Κάστρο
Επισκεφτήκαμε την αγαπημένη μας ταβέρνα (απο τα παλιά...) και απολαύσαμε υπέροχα παραδοσιακά φαγητά, όπως χόρτα και το τυροπιτάρι. Ήπιαμε το κρασάκι μας και πριν το ταξίδι της επιστροφής απολαύσαμε και έναν ελληνικό καφέ.

Φυσικά σε κάθε ταξίδι στην Πελοπόννησο δεν ξεχνάμε ποτέ τα ζυμαρικά μας και τα μικρά αναμνηστικά.

Ελπίζουμε να σας άρεσε και αυτό το άρθρο. Τα λέμε σύντομα.

Σας ευχαριστούμε για τη στήριξή σας. Γεια σας!

Χρόνια Πολλά!

Υ.Γ.: Τα δικαιώματα των κειμένων και κάποιες από τις εικόνες καλύπτονται νομικά! Αν χρειάζεστε κάποιο απόσπασμα από ένα άρθρο, επικοινωνήστε μαζί μας με ένα προσωπικό μήνυμα!