Bedroom Decor!

Ανανέωση υπνοδωματίου!Γεια σας!
Είμαι η Γεωργία και σας γράφω αυτό το άρθρο στο Art And Stardust για να σας δείξω πως έφτιαξα μερικά σημεία στο δωμάτιο μου, ώστε να είναι πιο εύκολο στο χώρο αποθήκευσης, αλλά και όμορφο στη διακόσμηση.





 Αρχικά είχα φορτώσει το δωμάτιο με πολλά έπιπλα, γιατί ήθελα αρκετό χώρο αποθήκευσης, για να τοποθετώ τα προσωπικά μου αντικείμενα, τα προϊόντα περιποίησης, αλλά και τα προϊόντα της δουλειάς μου.Επιπλέον, δεν είχα κανένα διακοσμητικό και τίποτα πάνω στον τοίχο.
Το υπνοδωμάτιο πριν...
Θα σας δείξω λοιπόν τρεις αλλαγές που έκανα με το ποσό των 40 Ευρώ.Αν είχα κομοδίνο απο την αρχή ίσως το ποσό να έβγαινε κάτι λιγότερο.

Το δωμάτιο έχω επιλέξει να έχει χρώματα όπως το κόκκινο και το φούξια, με σκούρα έπιπλα.

Υπνοδωμάτιο,η αλλαγή του τοίχου!
Πρώτη αλλαγή που έκανα ήταν να πάρω μπογιές στο χρώμα που έχω επιλέξει να είναι το δωμάτιο, στη μικρή συσκευασία και με ένα σφουγγάρι να κάνω μικρές στάμπες.Αρχικά έβαλα το κόκκινο που είναι το κεντρικό χρώμα και μετά πέρασα με το σφουγγάρι και το χρυσό-ώχρα.Με αυτό τον τρόπο γέμισα τον τοίχο με χρώμα και το δωμάτιο δε χρειάζεται κάποιο άλλο κάδρο ή αφίσα.
Υπνοδωμάτιο!Ανανέωση ραφιέρας!
Η δεύτερη αλλαγή που έκανα ήταν να πάρω αυτή την παλιά ραφιέρα, να την τρίψω με γυαλόχαρτο, να την καθαρίσω και μετά να της περάσω ένα βερνίκι,ώστε να αντέχει.Σε μερικά ράφια είχαν φύγει ή σκουριάσει οι βίδες, οπότε τις άλλαξα και αυτές.Αγόρασα απο μεγάλο κατάστημα επίπλων τα κόκκινα κουτιά-καλάθια που βλέπετε και τοποθέτησα μέσα ανά κατηγορία τα πράγματα και προϊόντα που ήθελα να αποθηκεύσω.
Υπνοδωμάτιο!Ανανέωση καθρέφτη!
Τέλος, είχα απο παλιά ένα μεγάλο καθρέφτη, που δεν ήθελα να τον τοποθετήσω στον τοίχο ξανά.Για το λόγο αυτό τον έβαλα στη γωνία, απέναντι απο το κρεβάτι μου, κόλλησα ένα όμορφο αυτοκόλλητο με σχέδια, ακριβώς δίπλα έβαλα το καινούργιο μικρό κομοδίνο και μερικά διακοσμητικά.

Γενικά στο δωμάτιο έχω φούξια κουρτίνες με λαμπάκια κρεμασμένα πάνω τους και πολλά μαξιλάρια στο κρεβάτι μου, με τα χρώματα που έχουν και τα υπόλοιπα διακοσμητικά στοιχεία.Το χειμώνα προσθέτω ένα χαλί σε σκούρο καφέ χρώμα και αλλάζω τις θήκες στα μαξιλάρια, ενώ τα Χριστούγεννα στολίζω ένα μικρό δεντράκι.
-----------
 

 Ελπίζουμε να σας άρεσε και αυτό το άρθρο!
 Ευχαριστούμε πολύ για την στήριξή σας!



-----------



Υ.Γ.: Τα δικαιώματα των κειμένων και κάποιες από τις εικόνες καλύπτονται νομικά! Αν χρειάζεστε κάποιο απόσπασμα από ένα άρθρο, επικοινωνήστε μαζί μας με ένα προσωπικό μήνυμα!




Copyrights: Georgia Tzortzatou, Art & Stardust 2020

0 Σχόλια