4 Tips αποθήκευσης για την κουζίνα!

 Γεια σας,

είμαι η Γεωργία και στο άρθρο αυτό θα δούμε 4 tips αποθήκευσης για την κουζίνα.

Η αλήθεια είναι πως στην κουζίνα μου δεν έχω κάποια ιδιαίτερη σειρά, ούτε και την προσέχω αρκετά, ενώ είναι ένα μέρος που λατρεύω, αφού αγαπώ και την μαγειρική.
Τα τιπς αποθήκευσης που θα δείτε είναι επειδή με βολεύουν αρκετά και αποφάσισα να σας τα προτείνω.

Κουτί για φακελάκια τσαγιού.

1) Κουτί αποθήκευσης για το τσάι, το χαμομήλι και τα βότανα σε φακελάκια. Αυτά τα κουτιά, μπορείτε να τα βρείτε με ότι υλικό θέλετε και σε ότι χρώμα και μέγεθος σας ταιριάζει με το χώρο σας. Μερικά έχουν διαχωριστικά και άλλα όχι. Το δικό μου κουτί το έχω πάρει σε καφέ, ξύλινο, χωρίς διαχωριστικά και με βολεύει αρκετά γιατί χωράει όλα τα φακελάκια βοτάνων που έχω στο σπίτι. Μερικές φορές για διαχωριστικά κρατάω το χάρτινο καπάκι απο τη συσκευασία και το βάζω ανάμεσα για να μην τα μπερδεύω.

Αποθήκευση βοτάνων.
2)Μεταλλικά κουτιά για βότανα. Στο σπίτι μου δεν έχω πολλά φάρμακα, αλλά έχω πολλά βότανα. Για το λόγο αυτό ήθελα να έχω κάτι καλό για την αποθήκευση τους και να ταιριάζει με το χώρο μου. Έχω επιλέξει, λοιπόν, μεταλλικά κουτάκια με καπάκι και τοποθετώ μέσα τη σακουλίτσα με το κάθε βότανο. Στο κάθε μεταλλικό κουτί έχω βάλει ετικέτες για να βρίσκω εύκολα τι βότανα έχουν μέσα. Τα βότανα όμως θέλουν προσοχή και μερικά τα αποθηκεύω σε γυάλινα βάζα.

Σαπουνοθήκη.
3)Σαπουνοθήκη. Για αρκετό καιρό έπαιρνα το σαπούνι για τα πιάτα και το άφηνα όπως ήταν με την συσκευασία του πάνω στο νεροχύτη. Όσο περνούσε ο καιρός δεν μου άρεσε να το βλέπω έτσι και δεν ταίριαζε και με την κουζίνα μου. Για το λόγο αυτό πήρα μια σαπουνοθήκη με αντλία. Αυτό με βοήθησε αρκετά να ελέγχω και την ποσότητα σαπουνιού, αλλά και να δείχνει όμορφη την κουζίνα μου. Αν δεν βρείτε ωραίο βάζο με αντλία στα είδη κουζίνας δείτε και στα αντικείμενα που έχουν τα καταστήματα για το μπάνιο.

Αποθήκευση τροφίμων!
 Τέλος, 4)Μεγάλα κουτιά για τρόφιμα. Τα κουτιά αυτά τα χρησιμοποιώ για την ξηρά τροφή των κατοικίδιων μου. Επειδή παίρνω τσουβάλι με πολλά κιλά δεν έχω αρκετό χώρο στο σπίτι να τα έχω μέσα, έτσι υπολογίζω περίπου δυο κιλά, γεμίζω τα πλαστικά κουτιά και τα βάζω στο ντουλάπι που χωράνε. Επίσης, σε αυτά τα κουτιά βάζω και μερικές συσκευασίες που έχω ήδη ανοίξει και δεν έχω χρησιμοποιήσει. Για παράδειγμα συσκευασία με ρύζι, κιμά σόγιας κ.α. Τα τυλίγω με διάφανη μεμβράνη και τα τοποθετώ σε ένα μεγάλο κουτί όλα μαζί ώστε να μην χαλάνε και να μην πέφτουν κάτω.


Ελπίζουμε να σας άρεσε και αυτό το άρθρο!

 Ευχαριστούμε πολύ για τη στήριξή σας!

 


Υ.Γ.: Τα δικαιώματα των κειμένων και κάποιες από τις εικόνες καλύπτονται νομικά! Αν χρειάζεστε κάποιο απόσπασμα από ένα άρθρο, επικοινωνήστε μαζί μας με ένα προσωπικό μήνυμα!


Copyrights: Georgia Tzortzatou, Art & Stardust 2021

0 Σχόλια