Shopping for Home!

Γεια σας,

είμαι η Γεωργία και σήμερα θα σας δείξω τα είδη διακόσμησης και χρήσιμα εργαλεία για την κουζίνα που αγόρασα για το σπίτι.

Αυτό το άρθρο σας το γράφω για να σας δείξω μερικά πράγματα και να σας τα προτείνω αν θέλετε να επιλέξετε κάποιο απο αυτά.
Εκτός απο ένα αντικείμενο που ήταν δώρο, όλα τα υπόλοιπα είτε τα χρειαζόμουν είτε μου άρεσαν και ήθελα να τα έχω στο χώρο μου, όπως τα αρωματικά στικ.
Κουβερλί για το φθινόπωρο!
1)Καινούργιο Κουβερλί! Αυτό είναι το δώρο που έλαβα για τα γενέθλιά μου. (Σύντομα θα δείτε άρθρο με ιδέες για δώρα!) Είναι σε ένα υπέροχο ροζ χρώμα που ταιριάζει πολύ καλά στην διακόσμηση του υπνοδωματίου. Φυσικά μπορώ να το χρησιμοποιήσω και στη διακόσμηση του σαλονιού, αλλά είναι κατάλληλο για το δωμάτιο. Σίγουρα θα το τοποθετήσω στο χώρο μου το φθινόπωρο ή το χειμώνα.
Εργαλεία για την κουζίνα!
2)Εργαλείο για την κουζίνα. Είναι αυτό που ανοίγουμε τα λαχανικά, για τα γεμιστά ή τα φρούτα. Τις περισσότερες φορές που άδειαζα τα λαχανικά το έκανα με ένα κουτάλι και έκανα αρκετό χρόνο για να τελειώσω το φαγητό. Με αυτό το εργαλείο κάνω πιο γρήγορα και δεν χαλάει το σχήμα τους όταν ετοιμάζω το φαγητό.

3)Πλάστης με σχέδια. Το πήρα για να φτιάχνω μπισκότα ή ακόμα και το φύλλο που ετοιμάζω για τις πίτες μου να βγαίνει κατευθείαν με σχέδιο. Δεν τον έχω χρησιμοποιήσει ακόμα, αλλά όσο πλησιάζει το φθινόπωρο και ο χειμώνας, κάποια στιγμή θα φτιάξω μπισκότα ή πίτα για να δούμε τι σχέδιο θα βγει.
Βαζάκια για καφέ και ζάχαρη!
4) Βαζάκια για ζάχαρη και καφέ. Επέλεξα να αγοράσω δυο νέα βαζάκια για τον καφέ και την ζάχαρη επειδή τα προηγούμενα έσπασαν. Τα πήρα με γκρι καπάκι και είναι αρκετά απλά για να ταιριάζουν στην διακόσμηση της κουζίνας μου.
Κουτιά αποθήκευσης!
5)Κουτιά αποθήκευσης. Για ακόμα μία φορά πήρα κουτιά αποθήκευσης, αλλά για την ταξινόμηση των προϊόντων στην κουζίνα. Έβαλα μέσα συσκευασίες απο ρύζι, κιμά σόγιας και μερικά άλλα, ώστε να μην πέφτουν μέσα στο ντουλάπι. Σε κάθε κουτί κόλλησα ετικέτα για να ξέρω τι έχει μέσα το καθένα.
Αρωματικά στικ!
6)Αρωματικά στικ. Σε κάθε χώρο του σπιτιού μου έχω κεριά και αρωματικά χώρου. Οπότε τώρα που είναι καλοκαίρι αποφάσισα να πάρω για το σαλόνι αρωματικά στικ. Είναι αρκετά έντονη η μυρωδιά τους και θέλουν ανοιχτό χώρο, ώστε να πηγαίνουν σε όλα τα σημεία και σίγουρα χρειάζεται να έχετε και ένα ανοιχτό παράθυρο έστω και λίγο.



Ελπίζουμε να σας άρεσε και αυτό το άρθρο!

 Ευχαριστούμε πολύ για τη στήριξή σας!

 


Υ.Γ.: Τα δικαιώματα των κειμένων και κάποιες από τις εικόνες καλύπτονται νομικά! Αν χρειάζεστε κάποιο απόσπασμα από ένα άρθρο, επικοινωνήστε μαζί μας με ένα προσωπικό μήνυμα!


Copyrights: Georgia Tzortzatou, Art & Stardust 2021

0 Σχόλια