Μια Παλιά Βιβλιοθήκη!

 Γεια σας, 

είμαι η Γεωργία και σε αυτό το άρθρο θα σας μιλήσω για παλιά βιβλία. Τόσο καιρό σας γράφω για τα βιβλία που αγοράζω και αυτά που διαβάζω, αλλά ποτέ δεν σας έχω μιλήσει για τα βιβλία που έχω στη βιβλιοθήκη μου απο τον παππού μου, τη γιαγιά μου και τους γονείς μου. Η αλήθεια είναι οτι δυσκολεύτηκα να διαλέξω κάποιο βιβλίο γιατί με τα χρόνια, πολλά είναι ταλαιπωρημένα. Έτσι διάλεξα ένα που το βλέπω συχνά σε νέα έκδοση και να το επιλέγουν αρκετοί αναγνώστες, ένα με συμβουλές και φυσικά την αγαπημένη μου εγκυκλοπαίδεια και μια παλιά σειρά βιβλίων.

Μια παλιά βιβλιοθήκη!

 Το πρώτο βιβλίο είναι "Το Τρίτο Στεφάνι", απο τον συγγραφέα Κώστα Ταχτσή. Δεν το έχω διαβάσει ακόμα, γιατί ήθελα να το πάρω στην νέα έκδοση, αλλά σε ένα καλό καθάρισμα το βρήκα στην βιβλιοθήκη μου σε μια έκδοση του 1970, απο τις εκδόσεις Ερμής. Σίγουρα θα το διαβάσω και δεν με ενοχλεί καθόλου που είναι γραμμένο σε πολυτονικό σύστημα, ίσα ίσα το βρίσκω περισσότερο ενδιαφέρον. Αυτή την κατηγορία βιβλίων την διάβαζε αρκετά η μαμά μου και η γιαγιά μου.

Επίσης, η μαμά μου διάβαζε πολύ συχνά ποίηση και είχε γνωρίσει μερικούς συγγραφείς και ποιητές της εποχής της.

Μια παλιά βιβλιοθήκη!

Απο την άλλη πλευρά ο παππού μου διάβαζε και το παραμικρό άρθρο που έπεφτε στα χέρια του απο τις εφημερίδες της εποχής του, εκτός απο βιβλία. Βέβαια συχνά τον βλέπαμε με βιβλία που είχαν θέμα την πολιτική, την ιστορία και την οικονομία. Επίσης, αγαπημένα του ήταν και βιβλία με συμβουλές για μαστορέματα, κηπουρική και ψάρεμα. Ένα βιβλίο δικό του που διάβαζε συχνά όταν πήγαινε για ψάρεμα στο νησί είναι "Το Ψάρεμα και η Τεχνική του", απο τον συγγραφέα Κώστα Χριστόπουλο, σε εκδόσεις του 1983.  Φυσικά είχε ακόμα και πιο παλιές εκδόσεις με το ίδιο θέμα.

Μια παλιά βιβλιοθήκη!

Τέλος, αγαπημένα βιβλία όλης της οικογένειας είναι η εγκυκλοπαίδεια και βιβλία σε τόμους και σειρές.
Όσα χρόνια και αν περάσουν και μπορούμε να βρούμε τα πάντα στο διαδίκτυο, εγώ θα επιλέγω συχνά να διαβάζω και να μαθαίνω κάτι απο την αγαπημένη μου εγκυκλοπαίδεια, την οποία χρησιμοποιούσε και η μαμά μου συχνά, για να βρει οτι της ήταν χρήσιμο. Αυτή η εγκυκλοπαίδεια είναι "Ο Σύμβουλος των Νέων, Νέα Παιδική και Σχολική Εγκυκλοπαίδεια", εικονογραφημένη σε εκδόσεις του 1964. 

Και τέλος, δεν θα μπορούσα να μην αναφερθώ στη σειρά βιβλίων "Υγεία" , σε εκδόσεις του 1987, απο την Δομική, την οποία έχω συναντήσει σε αρκετές βιβλιοθήκες όταν με καλούν για επίσκεψη και συζητάμε για βιβλία. Μπορεί να μην έχω διαβάσει αρκετά απο αυτούς τους τόμους, αλλά γνωρίζω σίγουρα οτι την έχει μελετήσει η γιαγιά μου, που ήταν νοσοκόμα.

Ελπίζουμε να σας άρεσε και αυτό το άρθρο!

 Ευχαριστούμε πολύ για τη στήριξή σας!


Υ.Γ.: Τα δικαιώματα των κειμένων και κάποιες από τις εικόνες καλύπτονται νομικά! Αν χρειάζεστε κάποιο απόσπασμα από ένα άρθρο, επικοινωνήστε μαζί μας με ένα προσωπικό μήνυμα!


Copyrights: Georgia Tzortzatou, Art & Stardust 2021

1 Σχόλια

  1. "Πολυ ομορφο...τελικα καταληγω στο συμπερασμα οτι οσοι διαβαζουν εχουν και το χαρισμα της γραφης του λογου".
    Ήρθε σε μήνυμα στο προσωπικό μας προφίλ! Ευχαριστούμε για τα καλά λόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή