Halloween: Παιχνίδι με... κούκλες!

Γεια σας!


Είμαστε η Κατερίνα και η Γεωργία και επιτέλους ήρθε μια από τις πιο αγαπημένες μας γιορτές του χρόνου! Το Χάλοουϊν (Halloween)! Η φετινή θεματολογία που επιλέξαμε βαδίζει σε πιο τρομακτικά μονοπάτια. Τις παλιές πορσελάνινες κούκλες που λίγο πολύ όλοι είχαμε και δίνουν μια πιο vintage νότα! 




Το κόνσεπτ μας ήταν η καλή και η κακή πορσελάνινη κούκλα. Η καλή κούκλα παραπέμπει στα πολυαγαπημένα μας λούτρινα παιχνίδια τα οποία συμβολίζουν την αγνότητα της παιδικής ηλικίας ενώ η κακή κούκλα παραπέμπει στις παλιές, ξεχασμένες κούκλες και στην παιδικότητα που αφήνουμε πίσω μας σιγά σιγά καθώς τα παιδιά ενηλικιώνονται και μπαίνουν στον πιο "σκοτεινό" κόσμο των "μεγάλων".


Θα σας δώσουμε λοιπόν κάποια tips για το πώς να ντυθείτε για το φετινό Χάλοουϊν, και εάν φυσικά το επιλέξετε, να κάνετε και μια αντίστοιχη θεματική, horror φωτογράφιση. Μπορείτε να βρείτε και tutorial για το μακιγιάζ της Γεωργίας εδώ: Tzotzolicious!


                                               -----------------------------------------------------


Κατερίνα:

Επέλεξα την κακή κούκλα καθώς είχα στην κατοχή μου κάποιες παλιές πορσελάνινες κούκλες. Για το μακιγιάζ μου μιμήθηκα σε γενικές γραμμές το μακιγιάζ που έχουν κάποιες από αυτές τις κούκλες, και για να πετύχω μια ομοιομορφία με τα props ώστε να "δέσω" με τις υπόλοιπες κούκλες αλλά και για μια απομίμηση τους που θα έκανε το αποτέλεσμα ρεαλιστικό. Δεν έδωσα ένταση στα κοψίματα και στις γωνίες του προσώπου παρά άφησα τον φωτισμό να "παίξει" με αυτά και χρησιμοποίησα έντονο highlighter για να θυμίζει τις γυαλάδες της πορσελάνης.

Παιχνίδι με κούκλες

Τα μεγάλα μάτια και το έντονο ρουζ είναι πάντα το σήμα κατατεθέν στις κούκλες γενικότερα οπότε δεν θα μπορούσαν να λείπουν από το μακιγιάζ μου. Μαύρη μάσκαρα πάνω και λευκή κάτω δημιούργησαν την οφθαλμαπάτη των μεγάλων ματιών σε συνδυασμό με τουφάκια ψεύτικων βλεφαρίδων στο κάτω eyeliner ώστε να θυμίζει το κάτω βλέφαρο. Καθώς επίσης και έντονο eyeliner και σκούρα μπλε σκιά στο πάνω βλέφαρο ώστε να σκοτεινιάσει το βλέμμα, να μεγαλώσει το μάτι και να δώσει ένα πιο dark αποτέλεσμα για να ταιριάζει στο κόνσεπτ της κακής κούκλας. Και φυσικά σπασίματα στο μέτωπο και στο σαγόνι ως βασικό χαρακτηριστικό που βλέπουμε σε πολλές ταινίες και βιντεοπαιχνίδια τρόμου που χρησιμοποιούν κούκλες.

Κακή κούκλα Χάλογουιν!

Για το ντύσιμο μου επέλεξα ένα μπλουζοφόρεμα σιφόν με δαντέλα με ζώνη δαντέλα το οποίο μου θύμισε κατά πολύ τις πορσελάνινες κούκλες. Το συνδύασα με ένα άσπρο κολάν και άσπρες κάλτσες. Και για τα μαλλιά επέλεξα μία ξανθιά πλατινέ περούκα η οποία ταίριαζε με την μία κούκλα.

Σκηνικό Χάλογουιν!

Και το πιο "ανατριχιαστικό" κομμάτι, και ταυτόχρονα αστείο στην όλη διαδικασία, ήταν το στήσιμο του σκηνικού καθώς όντως μας θύμισε ταινίες και παιχνίδια τρόμου! Πορσελάνινες κούκλες σε διάφορα μεγέθη και εθνικότητες, υφασμάτινες κολοκύθες ως ένα μικρό hint για το Χάλοουϊν, μαξιλάρια, και φυσικά μαύρο φόντο σε συνδυασμό με ένα σκούρο μωβ ύφασμα για να φαίνεται πιο τρισδιάστατο.

Κούκλα Χάλογουιν!

Και φτάνουμε στην φωτογράφιση όπου είναι must ο δραματικός φωτισμός που όπως προείπα θα παίξει με τις γωνίες του προσώπου. Και φυσικά οι πόζες όπου θα λειτουργήσουν ως μέσο για να περαστεί το μήνυμα στον φακό. Η παιδικότητα, ένα αθώο βλέμμα και ένα έντονο χαμόγελο μπορούν να πάρουν τελείως διαφορετική διάσταση όταν συνδυάζονται με δραματικό φωτισμό και την κατάλληλη επεξεργασία της φωτογραφίας μας στο τέλος.”

                                 


       ----------------------------------------------------------



Γεωργία:

Στο άρθρο αυτό, που είναι από τα αγαπημένα μου επέλεξα να κάνω την καλή κούκλα. Μαζί με τα αρκουδάκια μου, τα οποία έχω δίπλα μου, αλλά και στην αγκαλιά μου. Τα αρκουδάκια είναι  απαλά, όμορφα και αθώα και έτσι επέλεξα να τα έχω στην φωτογράφιση μου.

Το μακιγιάζ μου αποτελείτε από στρογγυλά μάτια, που το πετυχαίνουμε με μια σκούρα σκιά στο πάνω βλέφαρο, με καθοδική πορεία και το άσπρο στρογγυλό στο κάτω βλέφαρο, μαζί με τις βλεφαρίδες - τουφάκια. Φυσικά τοποθέτησα έντονο ρουζ, και τα χείλη τα έκανα να μοιάζουν με καρδούλα.

Κούκλα για Χάλογουιν

Τα ρούχα που επέλεξα για αυτή τη φωτογράφιση Halloween είναι ένα κίτρινο, μακρύ πουκάμισο, το οποίο μοιάζει με ρούχο για τον ύπνο, σαν αυτά που φοράνε τα παιδιά και κάλτσες πάνω απο το γόνατο, σε μπεζ χρώμα. Επίσης, έκανα τα μαλλιά μου κοτσιδάκια και έβαλα κοκαλάκια.

Ρούχα κούκλας για Χάλογουιν!

Το καλύτερο κομμάτι στη φωτογράφιση αυτή ήταν το σκηνικό.  Αγαπώ τα αρκουδάκια μου και η αλήθεια είναι πως έχω αρκετά, στην φωτογράφιση αυτή όμως διάλεξα σε καφέ και μπεζ αποχρώσεις, ώστε να είναι πιο κλασικά και να ταιριάζουν με το  θέμα. Επιπλέον, στο σκηνικό πρόσθεσα μαξιλάρια και ένα σκούρο πράσινο ύφασμα, που μοιάζει με κουβερτάκι.

Σκηνικό Χάλογουιν!

Όπως ήδη σας έγραψε η Κατερίνα, το πιο σημαντικό στη φωτογράφιση αυτή είναι ο φωτισμός και θα προσθέσω και εγώ τη γωνία λήψης, ώστε να μην βγει σκληρή και περίεργη η φωτογραφία. Επιπλέον, καλό θα είναι όταν επιλέξουμε ένα τέτοιο θέμα με "κούκλες" να θυμόμαστε πως είναι μια κούκλα, πως κάνουμε εμείς τα άκρα της να κινούνται και τι έκφραση έχει, ώστε να μην κάνουμε κάτι που να δείχνει παράλογο με το μακιγιάζ και το ντύσιμο κούκλας στη φωτογραφία.”



-------



Ελπίζουμε να σας άρεσε και αυτό το άρθρο!

 Ευχαριστούμε πολύ για τη στήριξή σας!

 

Υ.Γ.: Τα δικαιώματα των κειμένων και κάποιες από τις εικόνες καλύπτονται νομικά! Αν χρειάζεστε κάποιο απόσπασμα από ένα άρθρο, επικοινωνήστε μαζί μας με ένα προσωπικό μήνυμα!

Copyrights: Katerina Kouki & Georgia Tzortzatou, Art & Stardust 2022

0 Σχόλια