Τιπς Διατροφής!

 Γεια σας!

Είμαι η Γεωργία και θα σας γράψω τα τιπς διατροφής που ακολούθησα για να χάσω κιλά, με τη βοήθεια ειδικού, αλλά και αργότερα, που η σωστή διατροφή έγινε τρόπος ζωής, με μερικές μικρές αλλαγές στο καθημερινό πρόγραμμα. 

Ο στόχος μας δεν είναι να χάσουμε ή να πάρουμε κιλά μόνο, αλλά να νιώθουμε και να είμαστε υγιείς και τα αποτελέσματα των εξετάσεων να μας επιβεβαιώνουν κάθε φορά, το πόσο καλά είμαστε. 

Αρχικά για να χάσω τα κιλά έκανα ένα συγκεκριμένο μενού, αργότερα όμως άρχισα να αφαιρώ και να προσθέτω διάφορες τροφές. Το μόνο που έμεινε σταθερό είναι η ημερήσια ποσότητα νερού που πίνω.

 

Τιπς διατροφής. Νερό!
Παγούρι με νερό.
 

Το πρώτο τιπς, λοιπόν είναι η ποσότητα νερού που πίνω. Είναι περίπου 8 ποτήρια νερού. Πλέον δεν τα υπολογίζω έτσι, γιατί χρησιμοποιώ παγούρι, το οποίο το έχω συνέχεια στο ψυγείο και πάντα γεμάτο με νερό. Με βολεύει αρκετά το παγούρι, γιατί είναι χρωματιστό και μου φτιάχνει τη διάθεση όποτε το βλέπω, δηλαδή μου δημιουργεί ένα όμορφο συναίσθημα και έτσι δεν ξεχνάω το νερό που είναι καλό να πίνω καθημερινά.

Το δεύτερο τιπς είναι ο χρόνος που τρώω το κάθε γεύμα. Ακόμα και αν είμαι στη δουλειά προσπαθώ να κρατάω ένα πρόγραμμα για τα γεύματα μου. Το πρωί προσπαθώ να ξυπνάω και να τρώω πρωινό, πριν την δουλειά ή στη δουλειά κάποιο σνακ και μετά το γεύμα μου, ενώ το βράδυ τρώω κάτι πιο απλό και ελαφρύ, για παράδειγμά ένα τοστ, ένα γιαούρτι, ένα ποτήρι γάλα με παξιμάδι. Αν είμαι σπίτι μου, μέσα στη μέρα τρώω περισσότερα φρούτα, ενώ πίνω και ροφήματα απο βότανα.

Το τρίτο τιπς είναι τα βότανα. Μερικές φορές όταν νιώθω πείνα, ενώ έχω φάει όλα τα γεύματα, φτιάχνω και πίνω ένα απλό τσάι ή κάποιο αρωματικό ή κάποιο άλλο βότανο, όπως λουίζα, ιβίσκο, χαμομήλι κ. α. Αυτό το τιπς το κάνω και το καλοκαίρι, γιατί μου αρέσουν πολύ τα βότανα.

Τιπς διατροφής. Φρούτα!
Φρούτα εποχής.

 Τέλος, το τέταρτο τιπς είναι τα σνακ. Πολλές φορές μέσα στη μέρα βλέπουμε πολλούς "πειρασμούς", όπως σοκολάτες, πατατάκια, κρουασάν και άλλα τέτοια σνακ. Φυσικά κανείς δεν λέει οτι είναι άσχημα, αλλά όταν έχεις ένα στόχο προσέχεις λίγο παραπάνω τι θα φας. Τρώω και τέτοια μερικές φορές, αλλά καθημερινά και πιο συχνά επιλέγω καρότα και αγγούρι με αλάτι και ξίδι. Τα φρούτα μου, όπως μήλο, μπανάνα, πορτοκάλι και μανταρίνια, ανάλογα και την εποχής τους. Μερικές φορές αν θέλω γλυκό τρώω μια μικρή μαύρη σοκολάτα, ή οποία πλέον βγαίνει με ξηρούς καρπούς ή φρούτα.

Εκτός απο αυτά τα τιπς με έχουν βοηθήσει και μερικά άλλα,... Θα τα δούμε και αυτά σε επόμενο άρθρο...

Ελπίζω να σας άρεσε και αυτό το άρθρο, τα λέμε σύντομα...

 Ευχαριστούμε πολύ για τη στήριξή σας! Γεια σας!

 


Υ.Γ.: Τα δικαιώματα των κειμένων και κάποιες από τις εικόνες καλύπτονται νομικά! Αν χρειάζεστε κάποιο απόσπασμα από ένα άρθρο, επικοινωνήστε μαζί μας με ένα προσωπικό μήνυμα!


Copyrights: Georgia Tzortzatou, Art & Stardust

 

 


0 Σχόλια