Η νέα βιβλιοθήκη!

 Γεια σας,

είμαι η Γεωργία και τους τελευταίους μήνες έχω ξεκινήσει ανακαίνιση στο σπίτι. Ένα απο τα πιο αγαπημένα μου σημεία στο νέο, ανακαινισμένο χώρο του σπιτιού μου είναι η βιβλιοθήκη

Την έχω στο σαλόνι και πιάνει έναν ολόκληρο τοίχο, αλλά δείχνει τον χώρο πιο ανοιχτό, εύκολο για καθάρισμα και μπορώ να την φτιάξω όπως με βολεύει.

Ανακίνηση και νέα βιβλιοθήκη
Έχετε προσέξει τα ράφια στο σούπερ μάρκετ, τα οποία έχουν βάσεις για ράφια και το προσωπικό τις μετακινεί όπως τις χρειάζεται;

Βάση για ράφι
Αυτό ακριβώς έχω κάνει και στη βιβλιοθήκη μου.  Αφού πήρα τα σωστά μέτρα για την τοποθέτηση, έβαλα στον τοίχο τις ειδικές στήλες με τις τρύπες, πήρα τις μεταλλικές βάσεις, τις τοποθέτησα και αυτές, όπως με βόλευαν και αντί για μεταλλικά ράφια, έκοψα ένα μεγάλο ξύλο στις κατάλληλες διαστάσεις για το κάθε ράφι. Στην μια άκρη της βιβλιοθήκης, τα ράφια είναι λίγο πιο μικρά ώστε να βάλω τα CD, τα DVD και τα παιχνίδια για τις κονσόλες.

Leroy Merlin ράφια

Αυτή η βιβλιοθήκη με βόλεψε πάρα πολύ, γιατί δεν πιάνει χώρο, είναι μια ελαφριά κατασκευή που μπορώ να τοποθετήσω οπουδήποτε μέσα στο σπίτι, είναι μια καλή επιλογή για μικρούς χώρους και απο θέμα κόστους είναι αρκετά οικονομική.

Παλιά βιβλιθήκη
Συμφωνώ οτι τα μεγάλα, ξύλινα έπιπλα είναι μοναδικά κομμάτια, αλλά δεν ταιριάζουν πάντα σε όλους τους χώρους και δεν καλύπτουν τις ανάγκες μας. Η παλιά, ξύλινη, ακριβή βιβλιοθήκη μου ήταν ειδική παραγγελιά, αλλά ταίριαζε καλύτερα στο παλιό μου σπίτι, το οποίο ήταν πιο μεγάλο, ενώ σε αυτό που μένω τώρα θέλω πιο απλές λύσεις, με απλά υλικά που να αντέχουν στον χρόνο.

Το ντεκόρ του χώρου μου πλέον είναι βιομηχανικό με γκρί, καφέ και λαδί αποχρώσεις και στο ίδιο πλάνο θα είναι και τα υπόλοιπα διακοσμητικά και υφάσματα.

Ελπίζω να σας άρεσε και αυτό το άρθρο και να είναι μια καλή ιδέα διακόσμησης και για σας.

 Ευχαριστούμε πολύ για τη στήριξή σας!

Υ.Γ.: Τα δικαιώματα των κειμένων και κάποιες από τις εικόνες καλύπτονται νομικά! Αν χρειάζεστε κάποιο απόσπασμα από ένα άρθρο, επικοινωνήστε μαζί μας με ένα προσωπικό μήνυμα!

0 Σχόλια