Tips Αποθήκευσης!

Γεια σας,
είμαι η Γεωργία και στο άρθρο αυτό για το Art and Stardust θα σας προτείνω 4 τρόπους αποθήκευσης που χρησιμοποιώ στο σπίτι για διάφορα αντικείμενα.

Αποθήκευση για σκουλαρίκια!
Tips 1ο: Έχω βρει ένα πολύ ωραίο τρόπο ώστε να μη χάνω τα σκουλαρίκια μου.Λίγο αστείο τρόπο όμως, αλλά αρκετά βολικό.Σε πολλά καταστήματα θα βρείτε κουμπιά σε διάφορα μεγέθη και σχήματα που τα δίνουν σε μια συσκευασία.Πήρα λοιπόν μερικά τέτοια κουμπιά και πέρασα μέσα στις τρύπες που τα ράβουμε τα σκουλαρίκια μου ανα ζεύγη και τα τοποθέτησα σε ένα συρτάρι.Με τον τρόπο αυτό δεν έχω χάσει κανένα και με βολεύει αρκετά και στα ταξίδια μου.
Κουτιά αποθήκευσης
Tips 2ο: Κουτιά-Κουτιά και Κουτιά!Μέσα στην ντουλάπα μου είχα μερικά είδη για το σπίτι, όπως τραπεζομάντιλα, διακοσμητικά πετσετάκια και κουρτίνες.Αυτά έμπλεκαν συχνά με τα σεντόνια και τις μαξιλαροθήκες και επίσης δεν τα χρησιμοποιώ και συχνά, για το λόγο αυτό πήρα ένα μεγάλο κουτί και τα έβαλα μέσα, διπλωμένα και καθαρά μαζί με σκοροκτόνο.Αν χρειαστώ κάτι τραβάω το κουτί με προσοχή και παίρνω εύκολα οτι θέλω.
Τον ίδιο τρόπο αποθήκευσης επέλεξα και για τα φουλάρια και τα μαντήλια μου.Τα τοποθέτησα σε δυο μικρότερα κουτιά, στο ένα τα πιο μεγάλα μαντήλια και στο άλλο τα φουλάρια.Έξω απο τα κουτιά έχω αφήσει μόνο τέσσερα που τα φοράω συχνά, μέχρι να χαλάσουν και να βγάλω άλλα.Τον ίδιο τρόπο αποθήκευσης έχω κάνει και στις ζώνες μου.

Αποθήκευση με καλάθια!
Tips 3ο:Η ραφιέρα που έφτιαξα και μπορείτε να δείτε στο άρθρο Bedroom Decor! Ήταν μια πάρα πολύ καλή ιδέα για αποθήκευση προϊόντων και αντικειμένων. Βέβαια, δε σας προτείνω οπωσδήποτε να επιλέξετε και να αποκτήσετε μια ραφίερα, αλλά σίγουρα σας προτείνω τα κόκκινα καλάθια αποθήκευσης που έχω τοποθετήσει πάνω της.Τα καλάθια αυτά βγαίνουν σε διάφορα μεγέθη, χρώματα και σχήματα ακόμα και υλικό.Τέτοια καλάθια μπορείτε να τα βάλετε σε διάφορους χώρους μέσα στο σπίτι, είτε στο μπάνιο για τις πετσέτες, είτε στο σαλόνι για τα περιοδικά, είτε να φτιάξετε τις ντουλάπες σας στο δωμάτιο σας.Εγώ τα έχω στη ραφίερα και μέσα έχω βάλει καλλυντικά, προϊοντα περιποίησης και βερνίκια.
Αποθήκευση με σάκο
Και για το τέλος,
Tips 4o:
Για όσους ασχολούνται με χειροτεχνίες το πιο δύσκολο κομμάτι είναι η αποθήκευση, ειδικά αν δεν υπάρχει μεγάλος χώρος μέσα στο σπίτι, ώστε να τα τοποθετήσουμε όλα με σειρά και ανα κατηγορία.Για τα δικά μου υλικά έχω διαλέξει ένα μεγάλο σακίδιο, το οποίο το τοποθετώ στην ντουλάπα και όταν θέλω να φτιάξω κάτι το βγάζω και το μεταφέρω όπου χρειαστεί.Βέβαια, δεν αγοράζω πολλά υλικά, αλλά πάντα έχω ένα σετ με χρήσιμα εργαλεία και κόλλες για τις κατασκευές μου, οπότε πρέπει να τα έχω κάπου καλά προφυλαγμένα.


Ελπίζουμε να σας άρεσε και αυτό το άρθρο!
 Ευχαριστούμε πολύ για την στήριξή σας!



-----------


Υ.Γ.: Τα δικαιώματα των κειμένων και κάποιες από τις εικόνες καλύπτονται νομικά! Αν χρειάζεστε κάποιο απόσπασμα από ένα άρθρο, επικοινωνήστε μαζί μας με ένα προσωπικό μήνυμα!


Copyrights: Georgia Tzortzatou, Art & Stardust 2020



0 Σχόλια