Back to school: Χρήσιμες αγορές!

 Γεια σας!

Είμαι η Γεωργία και σε αυτό το άρθρο θα σας δείξω τι επέλεξα να έχω μαζί μου στη σχολή που θα πάω φέτος. Φυσικά οτι έχω πάρει μπορεί να ταιριάζει και σε κάποιο μαθητή, για μικρότερες τάξεις, αλλά και για μεγαλύτερα παιδιά. 

Μετά απο μερικά χρόνια έτυχε να θέλω να πάρω ένα νέο πτυχίο και έτσι έπρεπε να εξοπλιστώ με τα απαραίτητα σχολικά, γραφική ύλη, τσάντα και ότι άλλο μπορεί να είναι χρήσιμο.

Θα σας δείξω μερικά και ίσως σας βοηθήσω και στις δικές σας αγορές τώρα που αρχίζουν τα σχολεία.

Back to school! School Shopping!
Επιστροφή στο σχολείο!

Αρχικά, πήρα μια τσάντα πλάτης,  μια κασετίνα, ένα τσαντάκι φαγητού και ένα παγούρι για νερό. Ειδικά το τσαντάκι και το παγούρι είναι χρήσιμα και στις εκδρομές μου.

Επιστροφή στο σχολείο! Γραφική ύλη!
Επιστροφή στο σχολείο!
 

Επέλεξα ένα μεγάλο τετράδιο με πολλά θέματα, ένα για κάθε μάθημα. Το πρώτο θέμα το έχω ετοιμάσει για πρόχειρο, ώστε να το ανοίγω γρήγορα και να γράφω οτι χρειάζομαι. Διάλεξα ένα μπλοκάκι για να γράφω το πρόγραμμα εργασιών της ημέρας, ώστε να ετοιμάζω τις εργασίες μου και οτι έχω να διαβάσω.

Στυλό, διάλεξα τα αγαπημένα μου σε κανονικά χρώματα, μπλε, μαύρο, πράσινο και κόκκινο, αλλά και σε παστέλ. Επίσης, βρήκα και πήρα δυο στυλό με διακοσμητικό στοιχείο για να μου φτιάχνουν τη διάθεση όποτε τα χρησιμοποιώ. Πήρα δυο ξύστρες και δυο γόμες και ένα πακέτο με μολύβια. 

 Τέλος, πήρα ένα μεγάλο φάκελο για τις σημειώσεις μου και τα φυλλάδια που θα μας δίνουν.

Ανάλογα τη τάξη που είναι τα παιδιά σας, ετοιμάστε μια λίστα με τα απαραίτητα και αυτά που θα σας ζητήσουν, αλλά και με αυτά που ήδη έχετε, κάντε μια έρευνα αγοράς και επιλέξτε τα απο μικρά καταστήματα που θα σας βοηθήσουν σε οτι ζητήσετε. Αυτό ισχύει και για φοιτητές.

📓Καλή σχολική χρονιά! 📓

 Ελπίζω να σας άρεσε και αυτό το άρθρο, τα λέμε σύντομα...

 Ευχαριστούμε πολύ για τη στήριξή σας!

 


Υ.Γ.: Τα δικαιώματα των κειμένων και κάποιες από τις εικόνες καλύπτονται νομικά! Αν χρειάζεστε κάποιο απόσπασμα από ένα άρθρο, επικοινωνήστε μαζί μας με ένα προσωπικό μήνυμα!


Copyrights: Georgia Tzortzatou, Art & Stardust

0 Σχόλια